Jeżeli prowadzimy firmę internetową, to warto zadbać o jej widoczność w wyszukiwarce Google, a także zdecydować się na profesjonalne zarządzanie jej wizerunkiem. Dzięki temu ułatwimy klientom znalezienie naszej firmy, zapoznanie się z charakterem jej działalności, a także po stronie przedsiębiorcy – na zweryfikowanie informacji związanych z firmą oraz ich bieżącej aktualizacji. Ponadto bezpłatny profil firmy w Google wiąże się z kolejną korzyścią w postaci zwiększenia grona klientów! Co ważne, także osoby posiadające witryny asystentonline.pl mogą skorzystać z tej możliwości, dzięki czemu mogą sprawić, że profil ich firmy będzie wyróżniał się na tle konkurencji. Dlatego utworzenie bezpłatnego profilu w Google Firma jest dobrym krokiem, jeśli chcemy zwiększyć ruch na stronie internetowej. A z jakimi jeszcze korzyściami wiąże się utworzenie konta Google Firma?

Profil w Google Firma – jak to działa?

Utworzenie profilu w Google Firma umożliwia zwiększenie ruchu na stronie internetowej poprzez generowanie takich działań, które pozwalają na szybkie odnalezienie przez klientów naszej firmy. Ponadto narzędzie to tworzy statystyki, które są przydatne przy organizowaniu działań marketingowych. To za pomocą Google Firma można w każdej chwili sprawdzić, jakie działania podejmują klienci po odnalezieniu naszej firmy, a więc mamy dostęp do takich informacji, jak ilość kliknięć, połączeniach telefonicznych, czy też ilość wyświetlanego profilu firmy. Ponadto przedsiębiorca ma także możliwość poznania lokalizacji swoich klientów, co także może pomóc w organizacji działań marketingowych, np. skierowanych do klientów, zamieszkujących określonych teren. Co ciekawe, Google Firma bada także, jakie zdjęcia wzbudziły największe zainteresowanie wśród klientów, również w porównaniu z innymi przedsiębiorstwami. Te wszystkie informacje uzyskane z Google Firmy pozwalają na wprowadzenie takich zmian i wdrożenie działań, dzięki którym można znacząco zwiększyć ruch na stronie, co także może przełożyć się na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym lub skorzystania z usług z firm stacjonarnych.

Publikacja wpisów i aktualizacja informacji

Konto na Google Firma pozwala również na publikację wpisów oraz aktualizację informacji o firmie. Dzięki temu przedsiębiorca może w każdej chwili umieścić informacje o godzinach pracy przedsiębiorstwa, nagłych wydarzeniach, czy też zorganizowanych promocjach. Ponadto w wyszukiwarce publikowane są także dodatkowe informacje, które mogą zachęcić klienta do wejścia na witrynę. Co ważne, istnieje możliwość również prześledzenia statystyk wpisów, dzięki czemu przedsiębiorca uzyskuje ważną wiedzę o atrakcyjności informacji, których publikuje na profilu firmy. Ponadto klienci mają możliwość udzielenia opinii o naszej firmie na jej profilu, co pozwala także na zbudowanie relacji z klientem i zyskanie jego lojalności. Przedsiębiorca ma możliwość udzielenie odpowiedzi na pytania i opinie klientów, dzięki czemu klient ma poczucie, że jego zdanie jest ważne i znaczące dla przedsiębiorcy.

Mapy Google – lepsza widoczność

Należy pamiętać, że założenie konta na Google Firma wiąże się także z korzyścią, jaką jest lepsza widoczność firmy w mapach Google. Często użytkownicy korzystając z map Google mogą wejść na stronę naszej firmy, która pokaże im się na mapie. To także wpływa na generację ruchu na witrynie, szczególnie, że klient ma także możliwość zapoznania się z ważnymi informacjami, takimi jak godziny pracy, aktualne promocje, czy też dane kontaktowe. Dlatego posiadając stronę na asystentonline.pl można zwiększyć jej widoczność, a także ruch poprzez skorzystanie z Google Firma. Dzięki temu możliwość pełnego zarządzania wizerunkiem firmy w  sieci sprawia, że profil przedsiębiorstwa, a także witryna będzie wyróżniać się na tle konkurencyjnych firm oraz stron internetowych!

Dlatego, jeśli posiadamy stronę na asystentonline.pl, to możemy zwiększyć na niej ruch poprzez skorzystanie z bezpłatnych narzędzi oferowanych przez Google, np. Google Adwords (zachęcamy do zapoznania się z artykułem: Google Adwords – czy to się opłaca?), Google Search Console, czy też Google Firma. To poprzez zintegrowanie działań e-marketingowych, a także wykorzystaniu podczas ich realizacji powyższych narzędzi, można zyskać wiele korzyści bez ponoszenia wysokich kosztów związanych z rynkiem e-commerce!

Meteoryt.plUdostępnij: