Jeżeli prowadzimy własną działalność gospodarczą związaną z obsługą klienta, to warto zadbać o dobre relacje z kupującymi. Dzięki temu można osiągnąć zamierzone cele oraz przyczynić się do rozwoju firmy. Prawidłowe i profesjonalne relacje z klientem często też mogą zdecydować o dalszych losach przedsiębiorstwa, szczególnie że niezadowolony z obsługi klient może być początkiem końca działalności firmy. Dlatego dobrym pomysłem jest zadbanie o dobrą komunikację z klientem, decydując się na wybór naszego oprogramowania Asystent Ofert i Zapytania, który pozwala na kompleksową obsługę klienta, oferując zróżnicowane funkcje i możliwości. To rozwiązanie pomocne również dla osób, które prowadzą sklepy internetowe, pracują w sprzedaży, lub też są odpowiedzialne za marketing w firmie. A czym wyróżnia się to oprogramowanie i dlaczego warto z niego skorzystać?

Dobre relacje z klientem podstawą sukcesu

W przypadku firm obsługujących klientów, to dobre relacje z nimi są podstawą efektywnej działalności i odniesienia sukcesu. Dlatego warto zadbać o dobre relacje z klientami, oferując szereg ułatwień i możliwości w przypadku realizacji złożonego przez nich zamówienia. Ponadto dobre relacje z klientami procentują w przyszłości, ponieważ każdy zadowolony klient może zachęcić innych do skorzystania z naszej oferty. Często taka forma reklamy może lepiej przyczynić się do sprzedaży produktów, niż duże kampanie, które wiążą się również z dużymi kosztami. Należy także pamiętać, że grono usatysfakcjonowanych klientów jest także gronem lojalnych kupujących, którzy będą chętniej wykonywać zakupy w danym sklepie internetowym, niż w pozostałych, nie oferujących tak dobrej i profesjonalnej komunikacji.

Jednakże w przypadku dużej ilości klientów, trudniej jest zadbać o dobrą relację z każdym klientem, więc warto skorzystać z nowoczesnych i technologicznych rozwiązań. To za pomocą oprogramowania Asystent Ofert i Zapytania można znacznie poprawić relacje z kupującymi, a także umożliwić skorzystanie z narzędzi, ułatwiających pracownikom codzienne kontakty z zainteresowanymi ofertą osobami. Dlatego warto bliżej zapoznać się z funkcjami tej aplikacji!

Asystent Oferty i Zapytania zadba o obsługę klienta

Oprogramowanie Asystent Oferty i Zapytania przeznaczone jest dla każdego rodzaju firm, które zajmują się obsługą klienta. To za pomocą niego można szczegółowo prowadzić ewidencję spraw, które są związane ze sprzedażą produktów, np. w sklepach internetowym. Dzięki temu osoba odpowiedzialna za komunikację z klientem może prowadzić kompleksową kontrolę nad zapytaniami, które dotyczą przedmiotów zainteresowania, a także bezpośrednio ofert kupna produktów. Dzięki temu pracownik ma możliwość sprawowania stałego nadzoru nad wiadomościami, które otrzymuje od klientów i dotyczących oferty danej firmy. Dodatkową opcją jest utworzenie kampanii skierowanej do pracowników, która określa cele przeznaczone do realizacji. Ponadto Asystent Oferty i Zapytania pozwala również na określenie poziomu prognozy transakcji, co również na pozwala na określenie priorytetów w udzieleniu odpowiedzi na zapytanie klientów, co także ma wpływ na zwiększenie sprzedaży produktów. Im szybciej klient otrzyma odpowiedź zwrotną ze strony sklepu, tym szybciej może zdecydować się na skorzystanie z jego oferty! A z jakich ułatwień może skorzystać klient firmy?

Asystent Oferty i Zapytania stworzony z myślą o klientach

Oprogramowanie Asystent Ofert i Zapytania zostało stworzone z myślą o potrzebach i oczekiwaniach klientów w kwestii ich obsługi. System ten pozwala swobodny podgląd złożonych ofert zamówień i faktur z zakupionych produktów z poziomu Panelu klienta. Dzięki temu klient w każdej chwili może sprawdzić stan realizacji zamówienia, a także pobrać fakturę, bez konieczności kontaktowania się z firmą. To duże ułatwienie, zarówno dla klienta, jak i sklepu internetowego, ponieważ pozwala na zaoszczędzenie czasu związanego z kontaktowaniem się ze sklepem lub klientem w sprawie wystawienia oraz przesłania faktur. Dodatkowo klient ma możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą poprzez system zgłoszeń, co pozwala na archiwizowanie wiadomości i stały do nich dostęp. Pozwala to na zachowanie ciągłości w komunikacji oraz na zminimalizowanie ryzyka usunięcia wiadomości, jak to może być w przypadku typowych wiadomości email. A co ważne, komunikacja z pracownikiem firmy może odbywać się o każdej porze, ponieważ wystarczy wysłać wiadomość poprzez system zgłoszeń, a ona trafi bezpośrednio do odpowiedzialnej za sprzedaż oferty pracownika. To za pomocą jednego oprogramowania można zadbać o relacje z klientem, umożliwiając dostęp do wielu praktycznych funkcji, zarówno przydatnych dla pracowników, jak i samych kupujących.

Bezpłatne testowanie możliwości Asystenta Oferty i Zapytania

Na naszej stronie internetowej możecie Państwo bezpłatnie przetestować to oprogramowanie przez 45 dni. Wystarczy je pobrać i zainstalować na dysku komputera. Po wykonaniu tych czynności można zapoznać się z możliwościami tego oprogramowania, zaś jeżeli zdecydowaliście się Państwo na zakup pełnej wersji Asystent Oferty i Zapytania, to zachęcamy do skontaktowania się z naszym biurem!

 

 

Meteoryt.plUdostępnij: