Cross-selling i up-selling, czyli jak zwiększyć sprzedaż?

Sklep internetowy może przynieść duże zyski pod warunkiem, że sprzedaż w nim jest odpowiednio zarządzana. Dlatego, jeżeli zauważymy, że nasza działalność zaczyna ponosić straty, a sprzedaż produktów znacząco spadła, to warto zastanowić się nad przyczyną tej sytuacji, a także wdrożyć odpowiednie działania, zmierzające do poprawy sytuacji. W związku z tym warto poznać metody, które mogą nam pomóc pokonać złą passę!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Brand marketing - poznaj najlepsze sposoby!

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Dzięki temu nasza marka nie tylko będzie rozpoznawalna, ale także odpowiednie metody marketingowe, należące do brand marketingu skupione na wzmocnieniu wizerunku firmy mogą przyczynić się do szybkiego rozwoju sklepu internetowego!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Marketplace jako jeden z kanałów sprzedaży

Jeżeli posiadamy własny sklep internetowy, to warto zdecydować się na rozwój biznesu w postaci skorzystania z różnych kanałów sprzedaży. Dzięki temu nie tylko możemy zwiększyć grono klientów oraz osiągane zyski, ale też wzmocnić pozycję sklepu internetowego i naszej marki. Dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystanie możliwości platform handlowych zwanych marketplace!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Załóż swój własny sklep internetowy bez zobowiązań na 30 dni!


.asystentonline.pl

Wygląd ma znaczenie, czyli o znaczeniu personalizacji szablonów graficznych

Wygląd ma znaczenie! Ta zasada dotyczy szczególnie sklepów internetowych, które w dobie rozwoju technologicznego muszą wyróżniać się swoim wyglądem, który ma duże znaczenie w przypadku działalności internetowych. Dlatego dobrym pomysłem jest skorzystanie z możliwości personalizacji szablonów graficznych, co pozwoli nam na stworzenie odpowiedniego wyglądu sklepu internetowego!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Wersje językowe strony a ich optymalizacja pod kątem SEO

Jeżeli zdecydowaliśmy się na stworzenie różnych wersji językowych naszej witryny lub sklepu internetowego, to dobrym pomysłem jest ich odpowiednich optymalizacja pod kątem SEO. Dzięki temu możemy uzyskać wyższe pozycje w wyszukiwarkach oraz zwiększyć grono klientów! A w jaki sposób zoptymalizować różne wersje językowe strony?

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Kilka sklepów internetowych a wybór platformy – o czym warto pamiętać?

Jeżeli zamierzamy otworzyć własny sklep internetowy, to warto wybrać odpowiednią platformę, która jest idealna także do prowadzenia kilku sklepów internetowych. Dzięki temu, kiedy podejmiemy decyzję o otworzeniu kolejnej działalności, to już nie musimy zastanawiać się nad wyborem odpowiedniej platformy sprzedażowej!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Modelowanie atrybucji w marketingu sklepu internetowego

Modelowanie atrybucji w marketingu sklepu internetowego jest długotrwałym procesem, który wymaga wiedzy i umiejętności analitycznych. Jednakże to dzięki analizowaniu tych ścieżek modelowanie atrybucji pozwala na osiągnięcie wielu korzyści związanych z prowadzeniem działalności internetowej, jakim jest sklep internetowy. Dlatego warto poznać definicję tego pojęcia oraz jego możliwości.

Czytaj więcej

Meteoryt.pl