Wzrost konwersji w sklepie internetowym - poznaj najlepsze sposoby

Każdy przedsiębiorca internetowej działalności, np. sklepu online powinien wiedzieć, czym jest konwersja oraz współczynnik konwersji. To dzięki tej wiedzy możemy ulepszyć strategie marketingowe, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży produktów w naszym sklepie internetowym. Dlatego tak ważne jest dążenie do uzyskania wysokiej konwersji!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Portale aukcyjne i sklep internetowy - wykorzystaj ich potencjał!

Często osoby, które rozpoczynają swoją działalność handlową w Internecie, zaczynają się zastanawiać nad wyborem odpowiedniej platformy sprzedażowej. I choć wybór nie jest prosty, to jednak warto wiedzieć, że w przypadku sklepu internetowego nie trzeba rezygnować z wystawiania aukcji na portalach aukcyjnych, ponieważ można zdecydować się na jednoczesne skorzystanie z tych dwóch możliwości!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Kody rabatowe - czyli jak zdobyć klientów?

Kody rabatowe są jednym z najlepszych i najprostszych sposobów na zdobycie klienta i zwiększenie liczby sprzedanych produktów w dość krótkim czasie. Dlatego coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wprowadzenie do swojej strategii marketingowej także kodów rabatowych, które mają zachęcić do zakupu różnego rodzaju towaru. Ale w jaki sposób należy wykorzystać możliwości kodów rabatowych, aby te działania przyniosły zamierzony efekt?

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Załóż swój własny sklep internetowy bez zobowiązań na 30 dni!


.asystentonline.pl

CRM – co to jest i jakie ma możliwości?

W przypadku prowadzenia własnej działalności gospodarczej należy pamiętać o budowaniu trwałych relacji z klientami. Dzięki temu możemy zyskać stałego klienta poprzez zdobycie jego zaufania w ramach sprawnego zarządzania relacjami. Dlatego dobrym pomysłem jest skorzystanie CRM, który pozwala na wszechstronne usprawnienie funkcjonowania naszego sklepu internetowego.

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Content marketing - zadbaj o jakość treści

Content marketing to jeden z aspektów udanej kampanii promocyjnej sklepu internetowego, która pomaga w osiągnięciu celu, jakim jest zwiększenie sprzedaży, stworzenie pozytywnego wizerunku firmy, czy też poszerzenia grona klientów. Dlatego warto dokładnie zaplanować content marketing, w którym najważniejsza jest wysoka jakość treści!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Landing page – zwiększ swoją sprzedaż!

Jeżeli chcemy zwiększyć sprzedaż w naszym sklepie internetowym, a przy tym zadbać o pozytywny wizerunek naszej firmy, to warto skorzystać ze strony reprezentującej, tzw. landing page. Tego rodzaju stronę internetową możemy z powodzeniem wykorzystać do sprzedaży i kreowania właściwego wizerunku naszego internetowego biznesu oraz do zwiększenia grona naszych stałych klientów!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Czym są integracje zewnętrze i dlaczego warto z nich skorzystać?

Integracje z serwisami zewnętrznymi opierają się na możliwości ich obsługi za pomocą używanego przez nas oprogramowania, np. przeznaczonego do obsługi sklepu internetowego. Takie dostępne opcje, zazwyczaj w postaci modułów są niezwykle ważne i wiążą z wieloma możliwościami, z których warto skorzystać w przypadku prowadzenia własnego biznesu internetowego.

Czytaj więcej

Meteoryt.pl