Integracje zewnętrzne to możliwość obsługi serwisów zewnętrznych za pomocą danego oprogramowania. Dlatego w przypadku sklepu internetowego warto zdecydować się na wybór platformy, która umożliwia skorzystanie z tej opcji. Dzięki temu możemy poszerzyć możliwości naszego biznesu, co również może mieć wpływ na powiększenie grona klientów i rozwój firmy. A jakie są zalety korzystania z integracji zewnętrznych? I dlaczego jest to wyjątkowo przydatna opcja w przypadku sklepu internetowego?

Integracje zewnętrzne – szersze możliwości sklepu internetowego

Integracje zewnętrzne, a więc możliwość obsługi serwisów zewnętrznych pozwala na stworzenie funkcjonalnego systemu działania naszego sklepu internetowego. Obsługa ich na poziomie panelu administracyjnego zapewnia sprawowanie stałej kontroli nad poszczególnymi możliwościami zewnętrznymi, a także przyczynia się do zaproponowania klientom licznych udogodnień i możliwości, które często są zgodnie z ich oczekiwaniami oraz potrzebami.

Na przykładzie naszej platformy Asystent Online przeznaczonej do obsługi sklepów internetowych możemy przetestować możliwość skorzystania z integracji zewnętrznych. I tak prowadząc zarówno sklep internetowy, jak i aukcje na Allegro możemy uruchomić odpowiedni moduł odpowiedzialny za obsługę naszych ofert wystawionych na tym portalu aukcyjnym. W ramach tej opcji istnieje możliwość obsługi wielu kont Allegro, skorzystania z szerokiego wyboru szablonów aukcji, ustawienie cenników dostaw, wystawienie pełnego asortymentu wprowadzonego na indeks magazynowy, czy też pobierania zamówień i dokonywania rezerwacji. Dzięki tym opcjom mamy zapewnioną możliwość pełnego zarządzania wystawionymi produktami, a także globalnej i szybkiej modyfikacji danej aukcji. Dlatego warto zdecydować się na profesjonalną obsługę dwóch różnych źródeł biznesu internetowego za pomocą jednej platformy. A co ważne, to także doskonały sposób na zaoszczędzeniu naszego czasu, ponieważ równocześnie obsługujemy, zarówno sklep internetowy, jak i aukcje Allegro. A jakie są jeszcze inne możliwości integracji zewnętrznych?

Szybkie płatności online oraz usługi kurierskie

Coraz więcej sklepów internetowych decyduje się na wprowadzenie opcji szybkich płatności online. Dzięki temu klient ma możliwość dokonania zapłaty za zakupiony towar za pomocą przelewu elektronicznego, który jest wykonywany prawie natychmiastowo. Dlatego np. za pomocą naszej platformy Asystent Online możemy w przyjazny sposób skonfigurować płatności internetowe, np. za pomocą PayU, DotPay, czy też PayByNet. A po opłaconym zamówieniu warto zapewnić klientom szybką, bezpieczną oraz terminową przesyłkę towaru. Ku temu służą integracje zewnętrzne, dotyczące usług kurierskich. To za pomocą nich możemy wygenerować numery przesyłek i etykiet, zamówić kuriera, pobrać protokoły, zadbać o ubezpieczenie towaru, a także automatycznie pobrać wymiary paczek i ich wagę na podstawie produktów, znajdujących się w magazynie. Co ważne, jest to także ułatwienie w przypadku wysyłki przesyłek pobraniowych, ponieważ możemy w szybki sposób zadbać o wszelkie formalności związane z procesem ich wysyłki. Te możliwości dostępne na naszej platformie Asystent Online, sprawiają, że obsługa naszego sklepu internetowego zostaje dostosowana do oczekiwań i potrzeb klientów, a przy tym jest łatwa oraz szybka z poziomu panelu administratora. Wystarczy kilka chwil, a możemy sprawdzić stan naszych aukcji, produktów w sklepie internetowym, wysłać zamówione towary, także z Allegro, szybko otrzymać za nie zapłatę, zamówić kuriera i zadbać o resztę formalności związanych z dostarczeniem przesyłki do klienta. A to wszystko za pomocą jednej platformy, której obsługa jest łatwa i przyjemna.

Social Media – zadbaj o wizerunek sklepu internetowego w Internecie!

Standardem jest już korzystanie z możliwości portali społecznościowych w aspekcie rozwoju internetowego biznesu. Dlatego warto pamiętać o regularnej obsłudze kont, ponieważ dzięki temu możemy zwiększyć grono naszych klientów i zbudować pozytywny wizerunek firmy. W związku z tym za pomocą integracji zewnętrznych można w pełni obsłużyć fanpage na Facebooku, Twitterze, Google Plus, Linkedln, YouTube, czy też Instagramie. To pozwala na szybkie dodawanie postów, moderację komentarzy, a także prowadzenie innych działań wizerunkowo-promocyjnych na portalach społecznościowych. A co ważne, zintegrowany system umożliwia również dostęp do statystyk naszego sklepu internetowego, np. w postaci ilości odwiedzających go osób. To ważne informacje, które pozwalają na zaplanowanie dalszych działań związanych z rozwojem sklepu internetowego, lub też eliminację popełnianych błędów.

W związku z tym warto zdecydować się na skorzystanie z platformy obsługującej sklepy internetowe, która również pozwala na skorzystanie z integracji zewnętrznych. A taką platformą jest Asystent Online, więc zapraszamy do kontaktu i skorzystania z możliwości integracji zewnętrznych!

 

Meteoryt.plUdostępnij: