Przeniesienie sklepu na nową platformę - czy to się opłaca?

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu biznesowej przygody ze sklepem internetowym wiąże się z licznymi kwestiami, o których należy pamiętać. Jednakże, zanim nasza działalność zaistnieje w świecie e-commerce, to warto wybrać odpowiednią platformę przeznaczoną do tego typu sklepów. A dzięki temu możemy uniknąć wielu problemów i zadbać o rozwój firmy!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

E-merchandising w sklepie internetowym

Pojęcie merchandising jest ściśle związane ze strategiami marketingowymi, z których często korzystają zarówno sklepy tradycyjne, jak i internetowe. To dzięki tej metodzie można przykuć uwagę klienta, zachęcić go do zakupu, a także zbudować pozytywną opinię o naszym sklepie internetowym. Dlatego warto znać pojęcie merchandising i wykorzystać jego możliwości w praktyce!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Multi-channel a omni-channel – którą strategię wybrać?

Rozwój nowoczesnych technologii sprawił, że także w branży e-commerce pojawiają się nowe strategie z wykorzystaniem zdobyczy technologicznych. Coraz częściej i chętniej przedsiębiorcy decydują się na wdrożenie nowych strategii marketingowych, które pozwalają na osiągnięcie większych zysków w sklepie internetowym. Jednym z nich są strategie multi-channel oraz omni-channel, które związane są z branżą e-commerce.

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Cross-selling i up-selling, czyli jak zwiększyć sprzedaż?

Sklep internetowy może przynieść duże zyski pod warunkiem, że sprzedaż w nim jest odpowiednio zarządzana. Dlatego, jeżeli zauważymy, że nasza działalność zaczyna ponosić straty, a sprzedaż produktów znacząco spadła, to warto zastanowić się nad przyczyną tej sytuacji, a także wdrożyć odpowiednie działania, zmierzające do poprawy sytuacji. W związku z tym warto poznać metody, które mogą nam pomóc pokonać złą passę!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Załóż swój własny sklep internetowy bez zobowiązań na 30 dni!


.asystentonline.pl

Brand marketing - poznaj najlepsze sposoby!

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Dzięki temu nasza marka nie tylko będzie rozpoznawalna, ale także odpowiednie metody marketingowe, należące do brand marketingu skupione na wzmocnieniu wizerunku firmy mogą przyczynić się do szybkiego rozwoju sklepu internetowego!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Marketplace jako jeden z kanałów sprzedaży

Jeżeli posiadamy własny sklep internetowy, to warto zdecydować się na rozwój biznesu w postaci skorzystania z różnych kanałów sprzedaży. Dzięki temu nie tylko możemy zwiększyć grono klientów oraz osiągane zyski, ale też wzmocnić pozycję sklepu internetowego i naszej marki. Dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystanie możliwości platform handlowych zwanych marketplace!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl

Wygląd ma znaczenie, czyli o znaczeniu personalizacji szablonów graficznych

Wygląd ma znaczenie! Ta zasada dotyczy szczególnie sklepów internetowych, które w dobie rozwoju technologicznego muszą wyróżniać się swoim wyglądem, który ma duże znaczenie w przypadku działalności internetowych. Dlatego dobrym pomysłem jest skorzystanie z możliwości personalizacji szablonów graficznych, co pozwoli nam na stworzenie odpowiedniego wyglądu sklepu internetowego!

Czytaj więcej

Meteoryt.pl