Landing page jest prostą stroną internetową za pomocą której możemy osiągnąć dwa cele w postaci stworzenia pozytywnego wizerunku naszej firmy oraz zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Co ważne, to dzięki odpowiedniemu doborowi treści zaprezentowanych na stronie typu landing page możliwe jest przeprowadzenie wielu ciekawych akcji promocyjnych, które mogą zjednać nam nowych klientów. A dokładnie w jaki sposób można wykorzystać landing page? I jakie korzyści wiążą się z wprowadzeniem tego typu stron w naszą działalność sklepu internetowego?

Landin page – osiągnij sprzedażowy cel

Landing page to w swoim założeniu prosta strona internetowa, która zawiera najważniejsze informacje, np. o produkcie i pełniąca rolę reprezentacyjną. A co to znaczy? Tego typu strony można z powodzeniem wykorzystać podczas kampanii i akcji promocyjnych, ponieważ ich struktura pozwala na atrakcyjne przedstawienie najważniejszych treści. Warto pamiętać, że jeden landing page powinien odnosić się do jednej akcji promocyjnej. A dlaczego? Nadmiar treści może sprawić, że nasz potencjalny klient poczuje się przytłoczonych ich ilością, co może zadziałać zniechęcająco do podjęcia zakupów. Jeśli chcemy zorganizować promocję, to warto dla niej stworzyć odpowiedni landing page w myśl zasady „jedna promocja=jeden landing page”. A jakie informacje powinien zawierać nasz landing page?

Landing page – jego odpowiednia konstrukcja

Warto zadbać o to, aby nasz landing page był odpowiednio skonstruowany, a więc zawierał najważniejsze informacje. Często to landing page jest skuteczną zachętą do skorzystania z danej promocji, dlatego należy w nim zawrzeć informacje napisane językiem korzyści. Warto pamiętać, że należy wyszczególnić nie tylko typowe cechy produktu, ale uwzględnić przede wszystkim potrzeby naszego klienta. Kolejnym ważnym aspektem jest zdjęcie, które często jest warte, niż tysiące słów. Dlatego dobrym pomysłem jest umieszczenie zdjęć o bardzo dobrej jakości, które dotyczą danej akcji promocyjnej lub produktu. Co ważne, nie zawsze zdjęcia z darmowych baz są odpowiednim rozwiązaniem, ponieważ zawsze jest szansa, że konkurencyjny sklep internetowy może na swoim landing page wykorzystać taką samą fotografię. W związku z tym czasami dobrze jest zorganizować małą sesję zdjęciową lub też zdecydować się na zakup zamówionej fotografii, która jest adekwatna do informacji zawartych na naszym landing page.

Należy jeszcze pamiętać o tym, że jednym z głównych celów landing page jest zachęcenie klienta to skorzystania z naszej oferty. Dlatego należy także umieścić na tej stronie krótki i zrozumiały formularz oraz widoczne przyciski, które zachęcają do działania, np. „kup teraz”, „zamów”, czy też „sprawdź”. Dzięki temu klient nie czuje się zagubiony i wie, jak ma postąpić, jeżeli zachęcimy go do zakupu danego produktu. A po za tym kupujący po wpisaniu swojego adresu email, może zapisać się do naszego newslettera, co może pomóc nam w budowaniu własnej bazy mailingowej. O czym jeszcze warto pamiętać? Należy także postawić na naturalny styl, który w nienachlany sposób próbuje zachęcić klienta do skorzystania z naszej oferty. Dzięki temu nasz landing page nie tylko przykuje uwagę odbiorcy, ale także pomoże nam w budowaniu pozytywnego wizerunku naszego sklepu internetowego.

Landing page – zbuduj pozytywny wizerunek

Landing page pomoże nam również w osiągnięciu jeszcze jednego celu, jakim jest zbudowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy. To dzięki niemu możemy wysłać do stałych klientów specjalną promocję lub też podarować kod rabatowy. Co ważne, atrakcyjnie stworzony landing page na długo może zapaść w pamięć klienta, szczególnie jeżeli w nim znajduje się specjalne podziękowanie oraz pozytywne rekomendacje innych klientów. W tej sytuacji nasz landing page staje się wizytówką naszego biznesu, która zachęca i podkreśla profesjonalne podejście do klienta. A w jaki sposób możemy stworzyć samodzielnie swój landing page?

Z Asystentem stworzysz swój landing page!

Jeżeli chcemy stworzyć swój landing page, to możemy skorzystać z kilku rozwiązań. Jednym z nich jest zatrudnienie osoby, lub firmy, która może stworzyć nam tego typu stronę. Jednakże takie wyjście często wiąże się z dużymi kosztami i dłuższym czasem oczekiwania na otrzymanie gotowego produktu. Kolejnym sposobem jest skorzystanie z możliwości platformy, na której znajduje się nasz sklep internetowy. Często różnego rodzaju platformy, np. Asystent Online umożliwiają skorzystanie z opcji samodzielnego stworzenia stron typu landing page. Nasza platforma Asystent Online zapewnia intuicyjną obsługę, dzięki czemu łatwo i szybko możemy stworzyć swoją stronę landing page z dostosowaniem jej do potrzeb i oczekiwań naszych klientów. A co ważne, dodatkowe moduły, takie jak newsletter, czy też opcja masowego mailingu pozwalają na wykorzystaniu potencjału, jaki tkwi naszej stronie reprezentacyjnej – landing page!

 

Meteoryt.plUdostępnij: