Każdy przedsiębiorca wie, jak ważna jest szybka oraz profesjonalna komunikacja z klientem, oraz pracownikami. Dzięki temu można bez przeszkód i w krótkim czasie przekazać klientom ważną informację, czy też usprawnić pracownikom wymianę wiadomości. Dlatego dobrym pomysłem jest wprowadzenie systemu ticketów, który jest nowoczesnym kanałem komunikacyjnym, wiążącym się z wieloma korzyściami. Ponadto ten system bazuje na sprawdzonych rozwiązaniach, będących odpowiedzią na potrzeby i oczekiwań przedsiębiorstw z różnych branż. W związku z tym warto wykorzystać system ticketów do obsługi klienta oraz kontaktowania się z pracownikami, szczególnie w takiej sytuacji, gdy pracują zespołowo. A dlaczego tego typu system uważany jest za jedno z najlepszych kanałów komunikacji, zarówno w firmie, jak i w przypadku obsługi klienta?

Asystent Chmura Ticket – co to jest?

Asystem Chmura Ticket to aplikacja www, która jest przeznaczona zarówno do obsługi klientów, jak i do kontaktowania się i przekazywania zadań pracownikom. Warto wiedzieć, że to oprogramowanie działa w technologii chmury, więc nie musi być instalowane na dysku komputera. Wystarczy założyć konto użytkownika, aby móc korzystać z tego systemu, bez obawy o bezpieczeństwo danych, lub też ponownych instalacji w przypadku uszkodzenia danego urządzenia. Dzięki temu z tego oprogramowania można skorzystać z każdego urządzenia z dostępem do Internetu, a także z każdego miejsca na świecie!

Jak już wspomniano, Asystent Chmura Ticket to aplikacja przeznaczona do obsługi klienta, jak i do wykorzystania w strukturach wewnętrznych firmy. Dzięki temu można zaproponować klientom i pracownikom skorzystanie z oprogramowania, które uważane jest za jedno z najlepszych i najszybszych kanałów komunikacji, które jest także proste i intuicyjne w obsłudze. A w jaki sposób można wykorzystać to oprogramowanie w przypadku obsługi klienta?

 

Obsługa klienta za pomocą Asystent Chmura Ticket

Aplikacja ta pozwala na szybką oraz profesjonalną obsługę klienta za pomocą nowoczesnych rozwiązań, m.in. w postaci tworzenia zgłoszeń przez klienta. To klient loguje się do systemu i tworzy nowe zgłoszenie, które z kolei jest przesyłane do firmy. W każdym momencie może sprawdzić stan zgłoszenia, a także wprowadzić kolejne. Dzięki temu Asystent Chmura Ticket może zostać wprowadzony przez przedsiębiorstwa, zajmujące się obsługą techniczną lub sprzedażą produktów. System ten umożliwia na szybką komunikację klienta z firmą bez konieczności osobistych wizyt w siedzibie firmy, przesyłania wiadomości email, które mogą gdzieś się zagubić, czy też wykonywania telefonów. To narzędzie jest wyjątkowo komfortowe w użyciu i umożliwia zaoszczędzenie czasu, zarówno ze strony klienta, jak i przedsiębiorstwa.

Kolejną zaletą korzystania z tego systemu jest niższy koszt obsługi klienta! Pracownik nie musi wykonywać licznych telefonów do klientów, ponieważ cała ich obsługa ma miejsce za pomocą systemu, w którym widnieją aktualizowane na bieżąco najważniejsze informacje, np. dotyczące statusu zgłoszenia naprawy lub reklamacji zakupionego produktu. Co ważne, klient ma stały dostęp do informacji, więc możemy zminimalizować ryzyko, że tego typu wiadomości zostaną przeoczone lub usunięte przypadkowo przez klienta, jak to może miejsce w przypadku wiadomości email. Ponadto pracownik firmy może udzielać odpowiedzi na zgłoszenia klientów według kolejności, mając przy tym dostęp do funkcji sortowania, wyszukiwania zgłoszeń, a także ich historii. Te funkcje pozwalają na sprawowanie stałej kontroli nad zgłoszeniami klientów, a także na ich profesjonalne zarządzanie. A w jaki sposób można wykorzystać ten system w przypadku komunikacji z pracownikami?

Moduł wewnętrzny dla lepszej komunikacji z pracownikami

Asystent Chmura Ticket został wyposażony w funkcjonalny moduł, jaki jest tworzenie różnego rodzaju zadań, zapytań oraz przekazywania informacji i załączników w formie komunikatora typu czat. Dzięki temu pracownicy nie muszą, co chwilę sprawdzać poczty elektronicznej w celu otrzymania potrzebnych i ważnych informacji, ponieważ wystarczy, że firma korzystania z naszej aplikacji ticketów. A w jaki sposób działa ten program? Asystent Chmura Ticket funkcjonuje według nieskomplikowanych zasad opartych na oznaczaniu statusów priorytetowych, oczekujących na szybką odpowiedź. Dzięki temu zespoły pracowników wiedzą, które zadania postawione przed nimi są najważniejsze i wymagają wykonania ich w pierwszej kolejności. Ponadto pracownik ma również dostęp do informacji, dotyczących statusu realizacji określonego zadania. Dzięki temu można poprawić wydajność pracy, a także zaoszczędzić czas na wykonanie określonych działań. Pracownicy mają możliwość realizacji większej ilości zadań w krótszym czasie, a także nie muszą wciąż przypominać sobie o wykonaniu konkretnych działań!

Warto wiedzieć, że zadbaliśmy o to, aby jak najbardziej ułatwić korzystanie z ticketów, więc zapewniliśmy intuicyjną ich obsługę bez konieczności przeprowadzenia skomplikowanych, długotrwałych oraz często kosztownych szkoleń pracowników. Ponadto pracownik może ten system wykorzystać także jako bazę wiedzy, poprzez możliwość wglądu do aktualnych ticketów, jak i ich historii realizacji, co może pozytywnie wpłynąć na szybkość i rzetelności realizacji zadań. A co ważne, w przypadku pracy zespołowych każdy pracownik ma wgląd do ticketu przeznaczonego dla niego, dzięki czemu otrzymuje bezpośrednio informacje o zadaniach postawionych przed nim, co także wpływa na poczucie odpowiedzialności za ich realizację. Dlatego Asystent Chmura Ticket dedykowany jest przedsiębiorstwom, które korzystają z prac zespołowych pracowników, a także chcą poprawić wydajność pracy, lub też wprowadzić nowoczesne rozwiązania związane z zarządzaniem pracą pracowników.

Asystent Chmura Ticket jest innowacyjną aplikacją, którą można zaproponować klientom jako nowy kanał komunikacji z przedsiębiorstwem, a także zadbać o zarządzanie realizacji zadań postawionych przed pracownikami. Dzięki temu istnieje możliwość obniżenia kosztów, zwiększenia wydajności pracy, a także przyczynić się do rozwoju firmy w zakresie obsługi klienta i realizacji zadań. W związku z tym zachęcamy do zapoznania się z informacji, dotyczącymi tego oprogramowania i do kontaktu z naszym biurem!

 

Meteoryt.plUdostępnij: