Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą związaną z serwisem urządzeń AGD i RTV, czy też innego sprzętu, wie, jaką wagę ma prawidłowa i szybka komunikacja klienta z przedsiębiorstwem. Dlatego w dobie Internetu klienci poszukują rozwiązań oraz możliwości, pozwalających na skontaktowanie się z danym serwisem oraz zlecenia wykonania określonej usługi bez konieczności osobistych spotkań, czy też żmudnych rozmów telefonicznych. Dzięki temu potencjalny klient oszczędza, zarówno koszt, np. związany z dojazdem do serwisu, jak i czas, ponieważ wystarczy kilka chwil, aby dokonać zgłoszenia serwisowego online. Ponadto własna strona internetowa dla przedsiębiorstwa ułatwia również prowadzenie tego biznesu, szczególnie że pozwala na skorzystanie z wielu możliwości, takich jak automatyczne synchronizowanie statusów, dołączenie informacji o lokalizacji serwisu, czy też umieszczenie dodatkowych podstron, zawierających ważne dla klienta informacje. A dlaczego jeszcze taki system jest doskonałym rozwiązaniem dla serwisów?

Asystent Serwis i Reklamacje – najlepszy system do zarządzania serwisem

Posiadanie własnej strony internetowej dedykowanej serwisom, zajmującym się naprawą i reklamacjami urządzeń AGD i RTV jest doskonałym rozwiązaniem, gdy chcemy ulepszyć pracę firmy i zmodernizować system zarządzania poszczególnymi zleceniami. Dlatego dobrym pomysłem jest skorzystanie z naszego Asystenta Serwis i Reklamacje, wyróżniającym się praktycznymi możliwościami, z których może skorzystać, zarówno przedsiębiorca, jak i klient. To za pomocą naszego systemu klient ma możliwość w każdej chwili sprawdzenia statusu zgłoszenia, a także dodanie nowego zgłoszenia za pomocą strony internetowej i które natychmiastowo otrzymuje unikalny numer RMA. Dzięki temu klient oszczędza czas związany z kontaktem z serwisem i ma aktualną wiedzę, dotyczące etapu realizacji usługi. Ponadto Asystent Serwis i Reklamacje wyróżnia się intuicyjną obsługą – wystarczy, że na głównej stronie witryny internetowej klient wybierze opcję „Dodaj zgłoszenie” i poda najważniejsze informacje, np. dotyczące rodzaju produktu, jego numeru seryjnego, czy też dokładnie opisze wady urządzenia. Co ważne, system ten pozwala na skrócenie czasu reklamacji lub też naprawy urządzenia, ponieważ pracownik serwisu nie musi wpisywać ręcznie wszystkich informacji otrzymanego urządzenia.

A w jaki sposób klient może sprawdzić status zlecenia? Ta czynność jest równie prosta, jak i dodanie zlecenia! Wystarczy, że klient w polu „Wyszukaj swoje zgłoszenie” poda numer RMA zgłoszenia i po chwili otrzymuje informacje o aktualnym statusie. Jeżeli zlecenie zostało zrealizowane, to informacja ta jest w kolorze zielonym, a jeśli zostało odrzucone, to ma barwę czerwoną. Kolor niebieski oznacza realizację, która jeszcze trwa. Dzięki temu klient nie musi się martwić o status zlecenia! A z jakich możliwości związanych z użytkowaniem Asystenta Serwis i Reklamacje może skorzystać przedsiębiorca?

Wiele możliwości – jeden system Asystent Serwis i Reklamacje

Prowadząc działalność gospodarczą związaną ze sprzedażą różnego rodzaju urządzeń, np. AGD i RTV musimy mieć świadomość tego, że wielu klientów może wysyłać do nas zapytania, dotyczące reklamacji uszkodzonego sprzętu. Każda taka wiadomość może zawierać niezbędne do przeprowadzenia reklamacji lub naprawy informacje, o których należy pamiętać. Niestety, ale mogą się zdarzyć także takie sytuacje, gdy tego typu wiadomość może zostać przypadkowo usunięta lub też przeoczona przez pracownika. Ponadto zbyt duża ilość wiadomości może przyczynić się do powstania bałaganu, przez który może ucierpieć nasz klient. Dlatego dobrym pomysłem jest wprowadzenie systemu, za pomocą którego można mieść stałą kontrolę nad otrzymywanymi zleceniami reklamacji wraz z niezbędnymi informacjami. Taka baza umożliwia skrócenie czasu realizacji zlecenia i przy tym pozwala na prawidłową komunikację z klientem.

Warto wiedzieć, że Asystent Serwis i Reklamacje pozwala także na dodawanie przez pracowników przypomnień, np. o terminie realizacji danej reklamacji, definiowanie osoby wprowadzającej, skanowanie numerów seryjnych bezpośrednio do programu, czy też łatwe przeszukiwanie po produktach. Możliwości te ułatwiają prowadzenie serwisu napraw i reklamacji urządzeń, szczególnie że sam program jest łatwy w obsłudze, np. w postaci szybkiej możliwości dodania niezbędnych informacji, edycji szablonów wydruku zgłoszeń, czy też zliczania wartości. Ponadto pracownik ma także możliwość tworzenia raportów zmian, zapisywania uwag i wniosków po przeprowadzonej analizie, czy też wysyłania powiadomień e-mail do klientów, dotyczących m.in. realizacji zlecenia.

Warto postawić na innowacyjne rozwiązania

Często podczas wdrożenia tego typu systemów pojawia się pytanie, dotyczące sposobu zachęcenia klientów do skorzystania z tej witryny internetowej. Dlatego dobrym pomysłem jest połączenie strony internetowej przedsiębiorstwa i serwisu składania reklamacji. W związku z tym warto skorzystać z naszej propozycji Asystent Serwis i Reklamacje, na którym będą znajdować się najważniejsze informacje o ofercie i firmie, a także możliwość szybkiego zgłoszenia uszkodzonego urządzenia. Warto więc informować oraz zachęcać klientów o nowej formie dodawania i sprawdzania zgłoszeń, a także należy pamiętać o aktualizacji zgłoszeń statusu. A to wszystko wpływa na oszczędność czasu!

A ile to kosztuje?

Mamy dobrą wiadomość, ponieważ każdy przedsiębiorca może bezpłatnie przetestować działanie Asystenta Serwisu i Reklamacji! Po założeniu konta mamy możliwość założenia bezpłatnej testowej wersji serwisu i reklamacji. A jeżeli zdecydowaliśmy się na skorzystanie z niego, to możemy wybrać odpowiedni pakiet – ceny zaczynają się już od 39 zł w przypadku miesięcznego pakietu, zaś im dłuższy okres użytkowania, tym także są większe rabaty! Dlatego warto zdecydować się na skorzystanie systemu, który wiąże się z wieloma korzyściami.

 A więcej informacji o naszym Asystent Serwis i Reklamacje znajduje się w tym miejscu – Asystent Serwis i Reklamacje. Zachęcamy także do kontaktu z naszym biurem – Kontakt!

 

Meteoryt.plUdostępnij: